Pomysł, by polepszyć infrastrukturę Akademii MKS Mieszko nie zdobył serc gnieźnian. Inicjatywa zgłoszona przez sieć Alkoshop w konkursie organizowanym przez Eurocash zajęła dopiero 71. miejsce. Granty trafiły do pierwszej dziesiątki z największą liczbą głosów.
4024 głosy – tyle dokładnie udało się uzbierać Akademii Mieszko w konkursie, który dziś zakończył się na stronie herosiprzedsiebiorczosci.pl. Jak już wcześniej informowaliśmy, gnieźnieński klub walczył o jedną z 10 nagród, o wartości 50 tys. zł każda! Droga do wygranej, okazała się jednak nie do przebycia, a bariera w postaci dziesiątek tysięcy głosów nie do pokonania. By marzyć o jednym z grantów, jak się okazuje trzeba było zgromadzić ponad 66 tys! Tyle właśnie uzbierał projekt na ostatniej 10 pozycji. W kategorii gdzie startował Mieszko wygrał co ciekawe pomysł z niewielkiego Morąga, na którego zagłosowano ponad 110 tys. razy
Na czym zależało Mieszku?
Celem zgłoszonego projektu było polepszenie bazy sportowej dla młodych wychowanków Akademii MKS Mieszko Gniezno. Do wykorzystania klub udostępnił teren, który jest przeznaczony na boisko (jutro więcej na ten temat). W ramach inicjatywy planowane jest ogrodzenie go, co zwiększy bezpieczeństwo, a także instalacja oświetlenia, która umożliwi treningi do późnych godzin w okresie wiosny i jesieni. W planach jest też zagospodarowanie pomieszczenia do przechowywania sprzętu sportowego, oraz montaż ławeczek dla oczekujących rodziców i zawodników.
Pozostaje czekać na kolejną edycję i spróbować szczęścia ponownie.
0 komentarzy